تکواندو قهرمانی آسیا| برخورداری، یزدانی، حاجی‌موسایی و میرحسینی فینالیست شدند/ زندی برنز گرفت

13:32 - 28 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۳۷۵۵
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
تکواندو قهرمانی آسیا| برخورداری، یزدانی، حاجی‌موسایی و میرحسینی فینالیست شدند/ زندی برنز گرفت
در ادامه روز دوم مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا، چهار نماینده ایران به دیدار نهایی راه یافتند و ابوالفضل زندی به نشان برنز رسید.

خبرگزاری میزان - در ادامه مسابقات روز دوم (جمعه ۲۸ اردیبهشت) بیست‌وششمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا که در شهر دانانگ کشور ویتنام در حال برگزاری است؛ چهار نماینده ایران به دیدار نهایی صعود کردند و ابوالفضل زندی نیز به مدال برنز رسید.

در وزن ۸۷- کیلوگرم، مهران برخورداری و محمدحسین یزدانی دو نماینده کشورمان با برتری مقابل رقبای خود به دیدار نهایی صعود کردند تا فینال تمام ایرانی را برگزار کنند.

یزدانی ابتدا با نتیجه ۲ بر صفر کابلان از قزاقستان را شکست داد داد و در ادامه با همین نتیجه از سد کانگ از کره‌جنوبی گذشت. او در مرحله نیمه‌نهایی نیز مقابل نماینده اردن پیروز شد.

برخورداری دیگر نماینده کشورمان در این وزن پس از استراحت در دور نخست با نتیجه ۲ بر صفر مقابل لیانگ چن از چین تایپه پیروز شد. او در از سد نیکیتا رافالوویچ از ازبکستان گذشت و در مرحله نیمه‌نهایی نیز مقابل منگ از چین پیروز شد. 

در وزن ۵۸- کیلوگرم نیز مهدی حاجی‌موسایی و ابوالفضل زندی دو نماینده کشورمان بودند. حاجی‌موسایی پس از استراحت در دور نخست، با نتیجه ۲ بر صفر تکواندوکاری از عربستان را شکست داد و در مرحله یک‌چهارم نهایی نیز ۲ بر صفر مقابل حریفی از فیلیپین پیروز شد. او در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف ابوالفضل زندی رفت و با شکست او فینالیست شد. زندی نیز ابتدا با نتیجه ۲ بر صفر از سد نماینده مالزی گذشت و در ادامه با همین نتیجه تکواندوکاری از قزاقستان را شکست داد و به نیمه‌نهایی رسید. 

ملیکا میرحسینی نیز در وزن ۷۳- کیلوگرم در دور نخست با نتیجه ۲ بر صفر نماینده ویتنام را شکست داد و در ادامه با همین نتیجه از سد تکواندوکاری از ازبکستان گذشت و به دیدار نهایی راه یافت.

امیرسینا بختیاری در وزن ۷۴- کیلوگرم، مبینا نعمت‌زاده در وزن ۴۹- کیلوگرم و الهام حقیقی در وزن ۶۲- کیلوگرم نیز با شکست مقابل رقبای خود از دور مسابقات کنار رفتند. 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *